müügitingimused
Veebipoe beebad.ee/pood (edaspidi veebipood) omanik on Carotenoid OÜ (registrikood 10810444, asukohaga Jõeääre tee 22, Loo alevik, Jõelähtme vald, Harjumaa 74201).
Müügilepingu, toote ja hinnateabe kehtivus
Neid müügitingimusi kohaldatakse kaupade ostmisel veebipoest.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures. Hinnale lisanduvad saatmiskulud.
Kohaletoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja valitud kohaletoimetamisviisist. Kohaletoimetamise hind kuvatakse ostjale ostu sooritamise ajal.
Tooteteave on esitatud otse toote kõrval veebipoes.
Tellimuse esitamine
Kaupade tellimiseks tuleb soovitud tooted lisada ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutavad andmeväljad ja valida sobiv tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanil tasumisele kuuluv kogusumma, mille eest saab tasuda pangalinkide või muude makseviiside kaudu.
Leping jõustub hetkest, mil tasumisele kuuluv summa laekub e-poe pangakontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, kuna kaup ei ole laos või muul põhjusel, teavitatakse ostjat sellest võimalikult kiiresti ja makstud summa (koos saatmiskuludega) tagastatakse tavaliselt 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib tagasimakse laekumine võtta kuni 7 tööpäeva.
Kohaletoimetamine
Kaupu veetakse Eesti territooriumil.
Ostja kannab saatmiskulud, mis kuvatakse valitud tarneviisi kõrval.
Eesti-sisesed tarned jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtkohta 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumise kuupäevast. Erandjuhtudel on Veebipoel õigus toimetada kaup kohale kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Kui veebipood on ostjat veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud tarneküsimustest ja tarneajast, mis ületab 30 kalendripäeva, kehtib veebipoe määratud aeg.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poe kaudu sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.
14-päevase tagastusõiguse kasutamiseks võib tellitud kaupa kasutada ainult viisil, mis on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks, nagu oleks lubatud füüsilises kaupluses testimiseks.
Kui kaupa on kasutatud muul otstarbel, kui on vajalik selle olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks, või kui sellel on kasutus- või kulumismärke, on veebipoel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba vähenenud väärtusele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis taganemisavaldus, mis tuleb saata e-posti aadressile 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et kaup ei vasta tellimusele (nt vale või defektne toode).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi selle kohta, et kaup on nimetatud ajavahemiku jooksul vedajale üle antud.
Pärast tagastatud kauba kättesaamist tagastab veebipood viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed.
Veebipood võib tagasimakset tagasi hoida kuni lepingu esemeks oleva kauba kättesaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi kauba tagastamisest, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on selgesõnaliselt valinud muu tarneviisi kui veebipoe poolt pakutav odavaim standardne tarneviis, ei ole veebipood kohustatud hüvitama kulusid, mis ületavad standardseid tarnekulusid.
Veebipoel on õigus müügitehingust taganeda ja kaup tagasi nõuda, kui toote hind veebipoes oli vea tõttu oluliselt madalam turuhinnast.
Õigus esitada kaebusi
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba mittevastavuse eest või puuduste eest, mis olid olemas juba tarnimise ajal ja mis ilmnevad kahe aasta jooksul pärast tarnimist. Esimese aasta jooksul alates tarnimisest eeldatakse, et puudus oli olemas juba tarnimise ajal. Vastupidist tõendada on veebipoe kohustus.
Ostja peab teavitama veebipoodi kõigist puudustest kahe kuu jooksul alates probleemi avastamisest, saates e-kirja aadressil baltics@beebad.com või helistades telefonil +372 5036996.
Veebipood ei vastuta defektide eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (nt ebaõige kasutamine, õnnetus jne) või tavalise kasutamisest tingitud tavapärase kulumise tõttu.
Kui veebipoest ostetud tootes on defekt, mille eest vastutab veebipood, parandab või asendab veebipood defektse toote. Kui toodet ei ole võimalik parandada või asendada, hüvitab veebipood kõik müügilepinguga seotud kulud.
Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on veebipoe kohta kaebusi, tuleb need esitada e-posti aadressil baltics@beebad.com või helistades telefonil +372 5036996.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetluse tingimused ja taotlus on leitavad aadressil www.tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komiteel on õigus lahendada ostjate ja veebipoe vahelistest lepingutest tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib kasutada ka Euroopa Liidu veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi.