1994
1994. aastal tungis mesindussektorisse tarutootjana viies põlvkond ja 21. sajandi alguseks oli PARODI GROUP selles sektoris juba maailmas tuntud ettevõte.
1997
Esimene mee, puitpakendite ja mesitarude hulgimüügi eksport Argentinast rahvusvahelisele turule.
2005
Matrunita Mediterranea S.r.l. peakorteri avamine Itaalias (pereettevõtte esimene välismaa peakorter) eesmärgiga saada maailma juhtivaks ettevõtteks mee import-ekspordikaubanduses.
2008
Ettevõtte rahvusvaheline laienemine mee ostmiseks peakorterite avamise kaudu Ameerika Ühendriikides, Brasiilias, Tšiilis, Etioopias, Hispaanias, Rumeenias, Ukrainas, Uruguays ja Vietnamis.
2011
Tööstusliku meetöötlemismudeli kasutusele võtmine Itaalias Euroopa toiduainetööstuse teenindamiseks.
2016
B2C üksuse loomine meepõhiste jaemüügitoodete arendamiseks.
2020
Sünnib ettevõte Mater Mediterranea S.r.l. mis tegeleb ainult tarbekaupadega.